Powered By Blogger

Sunday, December 19, 2010

CHAPTER FIVE (THE MAKER)
Ari ni penatai bup dikangau DAIRI PENGERINDU tok? Sapa ngaga ya? Sapa nama dulu ditulis ba bup tok? Kati bup tok tau munuh orang? Kati bup bechurak biru tok tau ngamat ke danji ke udah ditulis dalam kertas ba bup tok? Semua utai ba dunya tok bisi penatai ya empu. Taja pan bup tok selalu ngambi nyawa anak mensia benung naggam pegerindu tang bup tok selalu narit ati orang meda ya. Taja pan ya mina bup tang bup tok penuh ngau darah ngau nyawa mensia. Mensia benung nanggam pengerindu. Bup tok penatai ya ari siko mensia. Mensia nya meh ngaga bup tok. Ketegal danji ya ngaga bup ke ulih ngamat ke danji. Ketegal dendam ya bup tok ulih munuh ngambi nyawa mensia….
‘ Nangka tok aja tua begulai Kent…apai ngau indai aku udah ngiga laki ke aku. Aku ngai ngenusah ke sida ya nya meh aku nerima aja. Ukai aku enda sayau ke nuan aku sayau tang angka tua udah nadai jodoh. Arap ke nuan ulih ngelupa ke aku’ pia ko Monika madah ngagai Kent.
Kent asai ke enda pecaya utai didinga ya. Asai ka pandam seput ba dada. Kent mina merati ke Monika. Begadai tudah Kent ngambi insap dalam kambut tancut ya alu ngunkun insap nya. Lama Kent nyirut ke insap begadai asap pansut ari mulut ngau idung ya. Asai ka di tancang dilah ngai nyadi bejaku. Runding nyau majak tusut. Empai abis insap ke isap Kent udah buai ya.
‘ kempang amat nuan ngaga aku bakatu. Nama salah aku selama tok ngau nuan. Aku nemu aku orang merinsa tang anang meh ngaga aku bakatu. Sayau amat aku ngagai nuan Monika.’ Pia ko Kent.
Monika enda memunyi mina nunduk ke pala ya. Monika nemu kent amat sayau ngagai ya tang peminta apai indai sigi enda ulih ditulak laban apai indai meh ngidup ke kiti ari mit sampai besai. Apai indai meh melanja kitai ngiga pemandai ngaun pengidup tik menyana. Ngau ati pedis kent bejalai ninggal ke Monika kediri aja. Kent asai ke enda pecaya utai didinga ya. Ati nangka pemedis enda berasai Kent ngenggam jari ngau memunyi ngeli ke diketup Kent. Kent alu duduk atas motosikal ya alu mupuk. Runding Kent  nadai ke bukai. Runding pemedis ati ditinggal ke orang ke disayau.
Monika mina meda ari jauh aja ulah Kent. Monika nemu kent siko laki jampat angat tang selama seduai bepangan Kent nadai kala nganu ya. Monika angkat alu mulai ke diri. Datai ba rumah dia Monika meda siko laki benung bejaku ngau indai ya.
‘ tok laki nuan ila endu. Laki ke dipilih aku awak ka nuan idup senang ila tambah mega Ricky tok keja perintah’ pia ko indai ya. Monika malik ngagai laki ke benung bediri ba mua ya. Laki nya peninggi cukup burak mua baka cina taja ya iban tuci. Laki nya nyua ka jari kabetabi ngau ya. Monika nyambut jari laki nya ngau manah. Enda ya nemu orang ke dipilih indai ya jauh manah ari Kent. Taja pia Monika agi ingat ngagai Ment.
Datai ba bilik, dia Monika nya berunding
“ ari aku milih kent nyamai aku milih Ricky nyadi laki aku. Tambah mega ya bisi keja manah” pia buah runding Monika.
Pengudah sebulan beserara ngau kent, Monika mina ingat ngau Ricky aja. Enda kala ya meda laki nangka pementas baka Ricky. Taja mayuh pengawa Ricky selalu ngundang ya mai ya bejalai. Apai indai ya nangka pengaga bulih menantu tik mentas ngau anak sida ya. Ricky sigi lama udah nyimpan ati ngagai monika tang laban keja meh ya enda ulih madah ngagai Monika. Tambah mega maya nya Monika udah bisi pangan ngai nyadi ga ngerusak ka pengerindu ke benung ditaggam orang lain.
Tang diatu apai ngau indai Monika udah milih ya nyadi ke menantu. Gaga amai ricky ninga monika ka jadi ngau ya. Taja seduai baru bepangan monika ngasai ke lama udah ngelala ricky. Nyau genap sebulan seduai madu pengerindu dia meh ricky betemu ngau apai indai monika madah ke diri deka jadi ngau ya. Nyau lelekah munyi ketawa apai monika ninga peminta ricky nya. Nangka pengawa apai ngau indai monika ninga ricky ka jdai ngau anak seduai ya.
Pengudah ricky ngau monika melah pinang dia ricky ka mai monika pindah ngagai rumah ke dibeli ya.
‘ mupuk dulu aku mami nyema seduai lantang kin ga seduai ngabas aku auk’ pia ko monika madah ngagai indai ya alu merap indai ya.
‘ jang jaga manah anak aku auk semina ya aja anak aku ngarap ke nuan ulih nyaga yam eh jan’ pia ko apai monika bejaku ngau ricky. Ricky semina naggun ke pala. Mupuk meh ricky ngau monika ngagai rumah seduai ya. Ari jauh kent meda kerita ricky ngau monika. Begadai kent nyetat motosikal ya alu nitih ari belakang.
Datai ba rumah, ricky alu ngangkat ke beg dalam kerita. Monika bejalai merati ke laki ya mai beg muka pintu.
‘ anang lama hubby ba luar ngai ke kuntik orang jeles ku legi’ pia jako tundi monika ngagai ricky. Ricky mina  tuchum ninga jaku bini ya. Enda berasai monika mansang merap ricky.
‘ hubby asai ke mimpi tua jadi ingat tau jaku dadi ngau hubby tadi’ ko monika nyeling manja ngagai ricky.
‘ anang irau baby aku sigi ngamat ke jaku ‘ saut ricky.
Enda berasai ujan labuh nangka penglebat malam nya. Munyi kilat baka ka ba tisi dinding tang ricky ngau monika nadai kiruh ngau nya. Seduai baru nyadi melaki bini. Seduai benung memadu pengerindu. Pengerindu ka begulai ngau pangan diri. Taja angin kuat malam nya tang seduai nadai nyepi penyelap. Taja pia kent merati ke ari jauh rumah seduai ya. Gegadai kent mangsang tama ngagai rumah nya. Kent ngiga bilik pangking endur ricky ngau monika tinduk. Dia kent tepeda ke pintu bilik benung telenga.
Kent udah ba mua pintu merati ke ulah ricky ngau monika. Nyau tekenyit monika meda kent dia. Ricky angkat ngelawa kent. Empai sempat ricky ngaga nama-nama enda berasai nyau teperancit darah pansut ari rekung ricky. Nyau teritik aja darah ba lengan kent. Kent ngangkat ke duku alu nikam dada ricky enda ngetu sampai seput ricky padam. Darah majak pansut nyau masah ke peninduk. Monika nyau nyerauh meda ricky nyau bedarah enda enseput agi. Taja monika nyerauh tang nadai orang ninga. Munyi ujan ngau kilat ngalah ke nyawa monika.
Kent alu ngelawa monika ka benung gali nutup tubuh ya ngau pua ba atas katil. Kent nyau baka orang jai runding megai duku ba jari ya. Dia kent nutup mulut monika. Enda berasai laban ketegal kelalu pedis ati ketegal dendam dua nyawa mensia putus malam nya. Asai ke puas ati kent pengudah mutus ke seput dua iko mensia. Mensia ke enda besalah. Dia kent alu duduk ba atas katil nungkun insap merati ke bangkai monika ngau ricky.
Kelalu jai runding kent. Kent alu nangkat ke bangkai monika ngau ricky bai ngagai dapur. Abis kulit seduai di titi kent. Dia kent nimbun darah monika ngau ricky. Takut ngai ke temu orang kent mepat tubuh ricky ngau monika. Tulang seduai ya ditumbak ke kent ba belakang rumah kulit ngau isi ya asuh kent kering. Dia kent tepeda ka bup nadai karung semina isi ya aja.
Kent ngambi kulit ngau isi ke udah kering gaga nyadi kulih bup. Bungkus ya ngau manah ngambi ka orang enda nemu nya kulit mensia. Darah ke ditimbun ya engkah ya ba dalam pen. Pengudah kulit bup nya rangkai dia ya ngulih ke buk mensia ke di pepat ya tadi nyadi garis ba dalam bup nya. Dibalut ya bup nya ngena plastik pengudah ya ngecat karung bup nya. Kent nulis ba mua karung nya. Kent nulis DAIRI PENGERINDU ba karung bup nya.
‘ aku ngaga bup awak ke semua mensia ke benung nanggam pengerindu ngamat ke danji. Nama ditulis ngena pen tok sigi begulai sejalai ila. Aku ngai sida ya baka aku. Bup tok meh nyadi saksi ngagai orang ke benung nanggam pengerindu’ pia jaku sumpah kent.
Pengudah muai bekau ya munuh ricky ngau monika, kent mulai kediri. Bup bechurak biru nya di tinggal ke ya ba rumah ricky. Dia kent mupuk mulai ke diri ke rumah. Benung ka tama simpang rumah ya enda mukai-mukai sigi kerita ngau laju ngelantak kent. Kent nyau engketik labuh ba jalai. Nyau teberunsai untak ya pansut. Nyau begau orang meda bangkai kent ba jalai nya.mati meh tudah kent ketegal pemedis ati ketegal dendam.
Dia meh bup bechurak biru datai. Bup bechurak biru digaga gau kulit mensia. Bup bechurak biru nya digaga mina deka ngamat ke danji. Semua sumpah disebut kent nyadi nyata. Ketegal pengerindu bup nya ada. Ketegal danji bup nya ngambi nyawa. Se agi bisi orang nanggam pengerindu ngau ngaga danji seagi nya meh bup nya bisi…

No comments:

Post a Comment

Jerangkung Pages