Powered By Blogger

Friday, December 10, 2010

CHAPTER FOUR (A FRIEND)
Pengudah 3 taun belajar ba kolej dia Yick ngumpul bup lama ya ngau bup ke enda diguna ya. Mayuh amai bup ngumpul tudah ya. Nyau 2 plastik besai. Dia Yick mai plastik nya ke beresi bup engkah ba luar hostel ya. Pemayuh bup ke enda diguna nangka pemayuh. Benung Yick meresi ke semua endur ba bilik ya dia ya meda bup bechurak biru. Gegadai ya ngambi bup nya.
“ buai aja bup tok nadai guna aku nyimpan ya” pia ko Yick alu muai bup nya begulai ngau bup ke bukai. Pengudah tembu ngemas bilik Yick merati ke bilik sida ya sebedau ya mupuk pulai ke menua. Memacam pengingat bemain ba dalam pala ya. Pengingat ke enda ulih buai ya pengingat maya ya bekelala bekaban ngau Jay suba. Enda berasai neritik ai mata ngenang niang kaban rapat ya nya. Kelalu pandak nyawa tudah Jay. Kelalu singkat seput tudah Jay. Begadai Yick nutup pintu hostel ke endur ya diau selama 3 taun. Begadai Yick mupuk mai beg ya tama dalam lif. Angka sekali tok ja meh Yick meda endur ya bekelala bekaban ngau Jay.
Pengudah Yick mupuk dia bup bechurak biru agi dalam plastik. Bup ngembuan danji orang ke benung bepangan. Bup ke ngamat ke danji orang benung nanggam pengerindu. Bup ke selalu narit ati orang meda ya. Bup ke selalu mutus ke nyawa orang ke mungkir danji.
‘ Sapa muai bup memanah tok? Sayau bup tok buai pia aja aku ngambi bup tok nadai meh orang nemu’ pia ko Umek . Nyau baka orang ke enchuri ulah Umek ngambi bup bechurak biru ngelalai ke bup nya dalam baju ya. Pengudah ngambi bup nya Umek bejalai laju takut orang meda ulah ya nuju ngagai rumah sewa ya. Umek pelajar baru ba kolej endur sida niang Jay belajar suba. Peninggi Umek sama ngau Jay semina pisin bok aja lain ari Jay. Tang ulah Umek jauh bebida ari Jay. Taja gamal sigat Umek siko orang selalu gila indu tauka dikangau ‘playboy’. Taja pia Umek ngembuan ati tik manah enda kala mantah nyema indu ka ke ya. Nyema bisi indu ka ke ya Umek nerima aja.
‘ Appuu baru datai nuan ucak? Anang balat ngayah ke anak orang’ pia jaku Key ngagai kaban sebilik ya.
‘ Ya ga ka deh cak ngai jadi nulak rezeki hehehehe’ saut Umek ngau ketawa. Key mina meda ulah kaban ya nya. Pengelama seduai sebilik enda alah kira pemayuh indu udah begulai ngau Umek. Ni indu iban indu melayu ngau indu cina enda ibuh kira bangsa bukai bai Umek bemalam dia. Nyema Umek mai indu pulai tindok ngau ya Key selalu aja tinduk ba ruang tamu. Laban Key nemu ya sigi enda ulih tindok ninga ulah gaga Umek. Enti nyema pangan Umek empu enda ga ngawa tang Key ngai masuk campur hal orang ngai ke kumbai orang ‘busy body’ ga ya. Nyema pangan Umek praktikal tauka cuti pulai ke menua dia meh Umek nunjuk ke ulah bangat enda menuku. Berapa kali Key  madah ngingat ke ya tang enda kala di ibuh ke Umek.
Kadang-kadang kasih ga Key meda pangan Umek. Selalu kena tipu. Nyema Umek begulai ngau indu lain Key meh nyaut bemesej nganti Umek. Kadang-kadang berunding ga Key nama ga umek sampai ati ngayah ke pangan ya. Angela nangka pementas indu. Tambah mega Angela kelalu pecaya ngagai jaku Umek. Sigi ga kelebihan Umek pandai amat mujuk indu besumpah ba mua indu ngelayan indu ngau nguntik indu. Jauh amat beda Umek ngau Key. Umek ukai datai ka belajar tang datai ka ngerusak ke indu ba kolej nya. Semua indu ke kala begulai ngau ya ditulis ya ba bup mit dilalai ke ya ba dalam beg ya ngai ke ditemu pangan ya Angela.
‘ ucak nulong aku lok nuan. Mesej ngau Angela lok auk ka diting ku legi.’ Pia ko Umek benung megai telipun binching ya alu nyua ka telipun ngagai Key. Key enda memunyi mina meda telipun Umek nya tang enda ga ngambi ya.
‘ cak, ngai aku bakatu agi cak. Enda kasih nuan meda pangan nuan nya. Udah ga bajik mentas tambah ga pecaya ngagai nuan. Sayau nuan ngayah ke ya cak. Nyema nuan ngasuh aku malas mesej ya ngai ku cak pegila bisi test aku dah ga aku ka belajar legi’ pia saut key.
Umek mina meda kaban ya nya. Baru ya ingat pegila bisi test tang Umek sekumbang mula belajar ba kolej ya nadai kala belajar. Ka agi Umek belajar nguntik indu ngetest ngiga ayat bebungai kena ngulih ke indu. Umek duduk sepiak Key meda key benung belajar. Dia Umek enda bejaku semina merati ke Key.
‘ enda ngawa ga cak. Ngai aku ngacau nuan belajar. Pegila ngupi nuan aku auk? ulih meh auk? ila ku melanja nuan KFC ga….kasih kaban nuan tok’ pujuk tudah Umek. Key tuchum meda kaban ya. Ari suba Umek semina ngupi ari Key. Semua assignment beri bala pengajar semua kupi ari Key. Key ngai ga meda kaban ya kena buai ari kolej. Ketegal kaban meh Key selalu nulong Umek.
‘ Ucak…enti Julia datai legi madah ke aku auk? Ulih ga ngangat ke isi malam tok hehehe’ pia ko Umek. Key mina naggun ke pala aja laban benung kisuk maca nota diberi pengajar. Umek tama ke dalam bilik. Bendar amat Umek nyembur bilik ngau minyak wangi ngai ke ditemu orang nginsap. Nyau beberus ngeli tudah tuai ka muai bau insap.
Tok! Tok! Tok! Munyi pintu diketuk orang. Key angkat begadai muka pintu. Dia Key tepeda siko indu ngena  baju tinduk kaler burak megai anak patung. Nyau tepeda betis ngau pah ya nangka pemurak. Pelu-pelu pemurak mua indu nya enda mantah baka artis jipun. Buk panjai datai ba belakang tuchum malik ngagai Key. Key ngelala indu nya. Julia indu sama kos ngau ya. Indu sama kelas ngau ya.
‘ Key…nuan sebilik ngau Umek pia? Enda nemu aku selama tok. Sory auk ngacau nuan. Umek bisi ka?’ tanya Julia malu-malu tekuyung. Key mina nunjuk ke Umek bisi dalam bilik. Begadai Julia tama dalam bilik ngiga Umek.
‘ cak ulih aku ngambi tilam ngau pangal aku lok? Tinduk ba luar aku legi’ pia ko Key tama alu ngangkat ke tilam ya. Ngai nyadi key tinduk begulai ngau seduai Umek ngau Julia dia. Enda nyamai ga kitai ninga munyi orang sepiak kitai baka nama tang kitai tinduk kediri ngetat ke diri. Nyamai agi tinduk kediri amat ulih tinduk nadai ninga utai. Utai tik ngasuh ati tenguk ka ngau. Tang ukai nama Key ka tinduk luar laban pukul 3 pagi Key sigi udah angkat belajar. Sigi bakanya jadual Key sepenglama ya udah belajar ba kolej nya. Sigi nadai runding bukai laban key nemu apai indai ya nganjung ya kitu ukai ngaga ulah enda menuku tang ngasuh ya belajar ngiga pemandai. Ngangkat ke nama apai indai ya laban Key aja anak tik dikesayau apai ngau indai ya. Tambah mega Key nya anak tunggal.
Jam nunjuk ke pukul 10 agi meh Key balajar. Key angkat ngaga ai kupi.
“ Ngetu lok belajar nyau pedis untak. Nyamai ku ngirup kupi dulu” pia runding Key. Dia Key ngirup kupi meda keluar jendila. Dia ya tepeda ka bulan kembung nangka pemanah. Sinu ati meda bulan nya. Asai ka pulai ke menua tang ngai nyadi laban pelajar ya empai abis. Dia meh Key duduk nunga bulan meda bala remang ngasai ka tiup angin malam.
Tok! Tok! Tok! Ngau begetar pintu ketuk orang. Nyau tekenyit tudah Key.
‘ Sapa meh datai malam-malam bakatu? Sapa nya?’ tanya Key bejalai ngelawa pintu alu muka pintu. Nyau tekenyit key meda siko indu buk betancang belakang ngena skirt biru baju sempit panjai lengan tuchum ngagai ya. Indu nya nangka ya pemajik pemurak nyau enda salah baka bulan ke peda ya tadi. Angela baru atai ari praktikal ngiga Umek. Dia Key nyau enda memunyi. Ka ya bejaku nyau enda tepansut ke jaku laban ya nemu Umek benung ngau indu lain ba dalam bilik. Nyau begaru pala tudah Key.
  Ni Umek nyau lelengau lama enda meda sulu ati aku nya.’ Pia ko Angela alu tama ke dalam bilik.
‘ Eeeerrrrr……emmmm......akai…..tumu ga nuan pulai praktikal?’ pia ke Key ngelimpang ka jaku
‘ Aku nemu Umek ba bilik laban ku bisi meda kasut ngau selipar ya tadi….ni ya? Legi meh ku ngiga ya hehehehe lama amat enda betemu ngau sulu..’ pia ke Angela. Ngau lengkas Angela  muka pintu bilik. Enda berasai pintu nya tebuka. Dia Angela tepeda ka Umek. Umek benung begulai ngau indu bukai. Nadai bebaju nyau benung beberap. Umek tekenyit meda Angela bediri ba mua pintu. Angela mina merati ke ulah seduai ya. Nyau gegetar tubuh Angela meda utai bakanya. Asai deka padam seput. Enda ya nyangka selama tok Umek nipu ya. Enda ya nyangka Umek kumbai ya selama tok amat sayau rindu ngagai ya nemu nya ngaga ulah tik bangat medis ke ati ba belakang ya. Enda berasai ai mata labuh meda utai bangat medis ke ati. Angela alu mutar ke mua belanda nuju pintu ngau sesabak. Nangka pemedis ati indu dara nya. Key mina enda memunyi.
Umek alu angkat ngagai Angela. Tang Angela laju amai belanda tama dalam lif mupuk ngagai bilik ya empu. Nyau tekenyit bala kaban Angela meda ya belanda ngau sesabak.
‘ Apu..enda aku nemu Angela pulai saritu. Akai tok gerenti putus tok pegila’ pia ko Umek bejaku ngau nungkun insap. Lama Umek narit asap insap baru ya ngelepas ke asap insap nya pansut ari idung ngau mulut ya.
‘ Cak, ari suba aku dah madah…kasih Angela gaga nuan baka nya. Pegila pujuk nuan meh ya kasih ya nadai nuan tetemu ke indu mentas baka ya nya ila. Berunding meh nuan cak’ pia ko Key bejaku nunga Umek.
‘ Enda ibuh meh cak indu ukai ya siko..mayuh agi indu manah ari ya pegila bulih meh aku lusa bulih meh aku kada enda manah agi ari ya.  Sigi ari suba ga aku ka putus ngau ya tang takut ya enda ulih nerima legi tusah ga indu ukai ulih nerima pun nyema kitai madah ka putus. Nyema nuan ka cak ambi nuan ga ukai selalu tua begulai. Boring ga selalu begulai ngau indu yang sama aja nyamai masang mayuh spare.’ Pia saut Umek. Kempang amat Umek madah pia. Nyau baka ke enda peduli ke Angela Umek tama baru dalam bilik.
‘ Nadai nama-nama nya sayang salah faham ja. Enda ibuh kiruh ke nya tua auk sayang’ pia ko Umek alu megai jari Julia. Julia mina nitih ke jaku Umek. Baka ke kena jayau Julia nitih ke jaku Umek aja. Key mina enda memunyi. Ka ya masuk campur enda ga kempang ati mina meda aja meh tudah Key. Kasih ga Angela nyau nangka pemalat Angela nyabak malam nya. Baka ke bini mati laki.
‘ Umek aku ke kedai dulu ka meli tapau lapar mat tok. Nuan ka? Legi ku tapau ke nuan ga’ pia ko Key ngetuk pintu bilik.
‘ Tapau ke aku mee goreng basah legi cak. Legi ku mayar ngagai nuan ga’ saut Umek ari dalam bilik.
Key masuk ke baju celap pansut ari bilik nuju ngagai lif. Key nyau berunding meda ulah Umek kempang amat ngayah ke indu kulu kili. Nyema ukai kaban enda Key ka begulai ngau ya tang nya meh mula tama suba Umek meh kaban ke terubah ditemu ya nyau nyadi sebilik ngau ya. Penjauh pejalai ngagai kedai bisi ga 15 minit. Sebedau datai ba kedai bisi taman antara kedai ngau hostel sida Key. Benung bejalai dia Key tepeda ka Angela duduk kediri kekisik nyabak. Kasih amat Angela. Enda ya nyangka pemulai ari praktikal ya tepeda utai bangat ngasuh medis ke ati.
‘ Angela…nuan kediri pia? Kumbai aku sapa tadi.’ Pia ko Key ngelawa ngagai Angela. Ngau lengkas Angela ngendas ai mata ya. Taja pan tuchum tang ati nangka pemedis. Angela ngai nyabak ba mua Key. Taja Key sebilik ngau Umek tang Key nya meh kaban keterubah bekelala ngau Angela. Kaban ke selalu ba tisi Angela maya ya tusah maya ya senang. Enti Umek jauh sekali ka ngau Angela maya tusah maya senang. Kekadang Angela bejalai kediri laban Umek selalu madah diri empu mayuh keja. Sekumbang Angela bepangan ngau Umek Key nya meh selalu begulai ngau seduai ya maya bejalai ke pasar tau ka endur bukai. Sepenglama ba kolej Angela enda kala meda Key bepangan ngau indu bukai jauh ke agi diting ngau indu bukai. Key ke temu ya selalu diting ngau bup enti enda begulai ngau nota.
Key enda memunyi tang duduk sepiak Angela. Key mina merati ke bulan kembung ba langit.
‘ Maya aku tusah ati aku selalu meda bulan merati ke bintang. Udah nya nyamai ga asai ati’ pia ko Key. Angela nangkat ke pala ya meda bulan ba langit ngau Key. Seduai bela enda memunyi. Key nemu Angela agi tusah ati ketegal Umek.
‘ Angela nyema nuan tusah ati pedis ati padah aja ngagai aku ngambi nuan ulih muai mimit penusah ati nuan taja enda mayuh mimit nyadi meh. Ukai aku ka ngambi ulih ari utai tok tang nuan kaban aku keterubah aku datai ditu. Mina kaban aja nyukung kitai ditu laban kitai jauh ari apai indai. Ukai aku ka masuk campur hal seduai tang aku mina meri nasihat aja. Nyema nuan enda ulih ngelupa ke Umek nyamai meh nuan ngiga orang ke manah agi ari ya. Nyema nuan minta tulong giga nuan aja aku laban aku sigi nulong nuan’ pia ko Key. Enda mukai-mukai Angela merap Key alu nyabak ba dada ya. Key nyau tekenyit tang ngawak ka Angela muas ke ati ya muai penusah ati ya. Ari jauh Umek meda ulah Key ngau Angela.
‘ Nadai guna nuan Key. Nikam kaban ari belakang legi nuan nyepi ya enti pulai legi’ pia ko runding Umek nenggam jari.
Pengudah meli tapau alu ngajung Angela pulai Key mupuk ngagai bilik ya. Begadai Key muka pintu alu bejalai tama. Dia Key meda Umek duduk ba bangku nyau dengus-dengus nginsap. Wat baru pulai main futsal ngelawa bilik Key laban ka belajar ngau Key.
‘ Lama ga nuan napau mee nya. Tok napau ke benung beberap ngau Angela’ pia ko Umek. Key enda bejaku ninga kaban ya munyi nya.
‘ Key aku ngau nuan belajar legi kada aku udah mai nota tok’ pia ko Wat tama bilik Key. Enda mukai-mukai Umek angkat numbuk Key ba mua. Nyau labuh tudah Key ninggang bangku. Dia Umek nendang belakang Key. Nyau tepelanting tudah Key. Key nemu Umek meda ya ngau Angela tadi tang Key enda ngelaban mina ngetat ke abi kena tumbuk tadi. Dia Wat alu nangkap Umek nulak Umek ke dalam bilik. Nyau biru mata tudah Key kena tumbuk.
‘ Nadai guna nuan bekaban ngau aku. Nuan nya meh kaban makai kaban. nadai guna nuan nya’ pia ko Umek ari dalam bilik nya baka orang gila Umek. Majak numbuk pintu mangka ke kipas ba dalam bilik.
‘ Apuu anang pia nuan Umek. Pengelama seduai bekaban nadai kala Key bejaie nuan’ pia saut Wat
‘ Nuan anang masuk campur tok antara aku ngau Key. Madah diri kaban nemu nya makai didalam’ pia ko Umek nya kekutap ngetup ngeli.
‘ Nuan ke enda nemu utai. Ketegal nuan Angela nyau tusah ati. Nuan nya meh mensia nadai guna gamal ja sigat ati nangka penyai. Nuan nadai untak ngayah ke indu amat-amat sayau ngagai nuan. Enda nuan nemu selama tok Angela amat sayau ngagai nuan baka nama penyayau ya ngagai nuan. Kala nuan ngau Angela maya ya tusah maya ya senang? Nya aja peda nuan ba Angela mina tubuh ya aja. Kempang nuan ngumbai aku kaban makai kaban selama tok sapa selalu nulong nuan? Sapa selalu mujuk seduai maya belaya? Sapa selalu ngaga ke nuan assingment? Aku madah ke nuan nyema aku kaban makai kaban ukai bakanya ulah aku. Nadai kala aku meda bekaban ngau mensia nangka penyai ayi baka nuan mina ngulih ke tubuh indu kin kia. Selama tok sapa nulong nuan ari dibuai ari kolej ketegal mai indu ngagai hostel. Ingat nuan magang nya. Nyema aku jai enda aku ka nulong nuan selama tok’ pia saut Key. Nyau enda memunyi Umek. Dia meh ya nemu kaban ya Key meh selalu nulong ya selalu ba tisi ya maya tusah.
Tumu pagi Key angkat alu ngadu ke peninduk ya. Umek bedau ga dani. Tambah mega Julia bedau ga pulai. Taja malam nya Key ngau Umek belaya tang Key ngai kiruh ke nya agi. Dia Key ngerak Umek laban saritu bisi test. Udah nya Key mandi sebedau ngirup nurun ngagai kolej. Dia Key dedunga nganti bas kena ya ngagai kolej. Wat udah nganti Key laban seduai sama kelas.
‘ Key tumu ga nuan nganti bas. Minta ampun auk nyema aku ngenusah ke nuan malam tadi’ pia munyi jaku ari belakang Key. Key malik ke belakang tepeda ka Angela ngau kaban ya kebukai.
  Apu nama ga mata nuan biru. Sapa numbuk nuan?’ ko Angela ngelawa Key alu ka megai mata Key nyau biru. Key ngelari ke diri muka macha nota. Wat madah ke Angela nama utai nyadi malam tadi. Dia Angela ngau ati sinu mina merati ke kaban ya Key ari jauh. Key majak kisuk macha nota. Baru Angela nemu ulah ngau perangai Umek. Kempang amai ngaga kaban bakanya. Kaban ke selalu nulong ya. Dia kaban Angela ke bukai ngutuk ulah Umek. Kempang amai ngaga Key bakanya. Enda Umek nemu Angela nyabak semalam-malam ketegal Umek. Enda  Umek nemu Key mina datai ngaum Angela malam nya nadai lebih ari nya. Memacam sumpah sida ya ni ka ngasuh mati ni ke ngasuh lantak bas.
‘ Key…minta ampun aku Key laban ngenusah ke nuan’ pia ko Angela duduk sepiak Key. Key mina enda memunyi mina macha nota ya.
Pengudah tembu peresa Key mulai kediri ngagai hostel. Nyau ngantuk asai mata laban ya dani tumu amai ketegal ka belajar. Datai ba hostel Key nadai mayuh jaku. Pengudah muka baju dia Key ngali kediri ba atas tilam. Enda berasai mata nya pejam. Umek baru atai ba bilik meda kaban ya tinduk. Umek enda memunyi laban nemu salah diri mina ngawak ka kaban ya tinduk. Benung Umek duduk ba ruang tamu dia umek tepeda ka bup bechurak biru. Umek ngambi bup nya alu muka macha ya. Dia Umek tepeda list nama orang ke benung nanggam pegerindu dalam bup nya.
Nyau  2 minggu Key ngau Umek enda bejaku ngau pangan diri. Key mina ngaga pengawa ya empu. Maya lemai mupuk ga Key main futsal ngau sida Wat. Umek majak ngau ulah ya nguntik indu kin kia nyema Umek mai indu pulai ke bilik Key bemalam ngau Wat. Nyau kasih tudah Wat meda kaban ya Key. Tambah mega Key enda bejaku ngau Angela taja suba ya rapat amat ngau Angela. Dia Wat nusi ngagai Angela pengawa  ngau ulah Key. Angela madah ngagai Wat laban ya ka betemu ngau Key. Maya Wat madah ngagai Key dia Key mina enda memunyi.
‘ nama utai ka perandau nuan ngau aku?’ pia ko Key
‘ Key…ke amat ya ari suba aku ka ke nuan tang aku ngai madah laban aku ngai ngacau pelajaran nuan. Nyau meh aku bepangan ngau Umek amat aku selalu meda nuan. Selama tua bepangan terus terang aku madah aku mina 3 kali aja begulai ngau Umek. Taja pia ati aku tetap empu nuan’ pia ko Angela.
‘ Angela…nuan bajik mentas serta pandai. Keterubah tua betemu aku sigi bisi ati ka ke nuan tang nya meh Umek madah ke aku ya ka kenuan. Ari aku kehilangan kaban nyamai aku nyurut kediri aku engai berebut ngau urang tambah mega aku kitu laban ka belajar ukai ka bepangan. Nyema nuan madah tumu suba ngau ati tebuka aku nerima nuan. Suba pan baka diatu meh taja nuan udah begulai ngau Umek aku enda peduli ngau nya amat nuan empu aku’ pia saut Key. Nyangka meh pengaga Key. Nyau baka drama korea Key melutut ba mua Angela alu bejaku
‘ Angela…ngau ati tebuka jari tebuka aku nerima nuan ngau penyayau ngau pengasih aku meri ngagai nuan’ pia ko Key. Angela enda memunyi. Mina ai mata aja nyaut jaku ari Key. Enda Angela nemu selama tok bisi orang sayau ke ya lebih ari Umek. Enda ya nyangka kaban ke selalu ngau ya kulu kili maya tusah maya senang nya meh orang sayau ke ya.
Pengujung semester sebedau beserara Umek minta ampun ari Key ketegal penyalah ya selama tok. Key mina tuchum alu merap kaban ya. Dia Key meri kad jemputan melah pinang antara Angela ngau Key ngagai kaban ya Umek. Taja pia Umek nadai nyimpan ati benci ngau Key. Mina nyerah ke bup bechurak biru ngagai Key sebagai tanda kenangan seduai ya. Key merati ke bup nya. Angela betabi ngau Umek ngasuh Umek datai maya seduai melah pinang ila.
‘ bup nama nya hubby?’ tanya Angela
‘ BUp DAIRI PENGERINDU’ saut Key
‘ meda ya hubby’ ko Angela. Manah tua nulis nama ditu ulih tua baka orang ditu begulai sejalai tambah mega tua ka jadi melaki bini ila ni nemu bup tok ngamat ke jaku’ sambung Angela. Key mina nitih ka Angela. Ya nemu Angela sayau amat ngau ya. Key pan sama sayau. Seduai nulis nama diri dalam bup nya. Bup ka megai danji. Danji begulai sejalai idup semati.
Genap ari bulan seduai Angela ngau Key melah pinang dia meh Umek nyadi pengapit Key malamnya. Nangka pengerami orang malam nya. Nyau semalam-malam sampai pagi orang ngirup betanda malam nya. Nyau mabuk Key ngau Umek. Mayuh amat utai diperandau ke sida ya 3. Angela ngai jauh ari laki ya. Mayuh amat pengingat maya belajar suba ditusi sida ya 3. Nasib Angela ngau Key amat manah. Bup nya enda nyadi ke seduai mansa laban seduai udah ngamat ke danji. Danji seidup semati. Belelang meh bup bechurak biru ngiga mansa baru tang nyema Angela ngau Key enda ngamat ke danji bup ya sigi datai baru nangih danji. Lenyau meh bup bechurak biru ngiga mansa ke baru. Orang ke benung nanggam pengerindu . Orang ke enda ingat ke danji.

No comments:

Post a Comment

Jerangkung Pages