Powered By Blogger

Friday, December 10, 2010

CHAPTER THREE ( THE LOVER)
‘ Jay sebedau nuan mupuk aku bisi hadiah gai nuan’ ko Lisa ngelalai ka jari ya ba belakang. Jay ngetu malik ngagai Lisa.
‘ Nama deh? Jampat aaa ka mupuk bas aku’ pia ka Jay tuchum meda madik ya Lisa.
‘ Tok hadiah ngagai nuan auk. Simpan manah anang muai ya’ pia ka Lisa. Jay enda bejaku mina ngambi bungkusan bechurak merah beri Lisa. Jay bejalai nuju ngagai bas sebedau iya masuk dia Jay meda madik ya ari dalam bas. Sinu asai ati ninggal ke kampung sida ya tang nya meh ketegal ngiga pemandai Jay mupuk ngejang ngagai menua bukai.
Jay mejam ke mata ya maya duduk dalam bas. Taja ati sinu ninggal ke kampung ya tang nasib meh Jay bisi orang ke disayau ba kolej endur ya belajar benama Winry. Jay tuchum kediri ingat ke pangan ya lama amat seduai enda betemu nyau sebulan ketegal kolej endur ya belajar cuti penggal tauka cuti semester. Jay merati ka talipun binching ya angka Winry bisi mesej ya.
Bie, nganti ku legi auk. ku ka seretai ngau bie. Pia munyi mesej ari Winry. Jay mina tuchum aja malas mesej orang ke disayau ya. Kitai benung bepangan pan kekadang tuchum meh maya mesej ngau pangan diri. Tusah ga kena rampit penyakit digelar penyakit A tok. Jay semampai ingat ngagai Winry. Enda berasai Jay datai ba terminal bas. Dia Jay nurun ngiga pangan ya.
Ari jauh Jay meda siko indu nangka pemajik buk panjai kemerahan mata bulat baka indu korea pemurak baka upa pantu peninggi umbas ya ngena tancut jean bechurak biru baju kaler burak megai handbeg kaler ‘pink’ benung ngangkat ka jari ngepai Jay. Jay tuchum kediri meda ulah pangan ya Winry. Ngau lengkas Jay ngelawa pangan ya.
‘ Hai bie lama nuan dah nganti?’ pia ko Jay
Winry mina meda pangan ya. Siko laki cukup narit ati ya. Jay dah ga tinggi tubuh besai buk pesen terangkat katas mua baka cina ngau pemurak ya ka sama ngau Winry bisi lesung pipi ba kuyu kiba. Taja Jay laki tang ya nemu ngintu diri. Diatu ukai indu ja nemu ngintu diri tang laki nemu meh. Nya ngasuh Winry majak sayau ngagai Jay. Winry maut lengan Jay ngemai Jay duduk makai ba kedai enda jauh ari terminal bas. Jay mina nitih ke Winry aja. Jay nemu Winry amat lelengau ke ya.
‘ Jay….bisi nguntik indu bukai bie maya cuti tok tadi? Anang bula aaa…’ pia ko Winry nyeling tajam ngagai Jay.
‘ Nadai la, bie rani murkejee nguntik ngai meh aku laban aku bisi bie. Amat ku mali bula tau’ pia saut Jay.
Winry mina tuchum meda ulah pangan ya. Baka selama Jay mesan ke seduai ai irup ngau pemakai. Pegudah seduai ngintu diri dia seduai ngena teksi pulai ngagai hostel endur seduai belajar. Penyauh jalai ngagai hostel bisi 45 minit.

Pengudah nganjung Winry ngagai hostel ya Jay mupuk mulai kediri ngagai endur ya diau.Datai ba hostel dia Jay meda bala kaban ke serumah ngau ya semua udah datai benung ngadu ke barang sida ya. Nyau capuh sida ya gauk ke pangan diri. Lama amat enda bepeda mayuh amai cerita pansut enda berasai ari ngalih malam.
‘ Ucak, aram kitai makai ba kedai buruk ka berapi. Lama enda meda bala orang bejual  ba baruh udah ga tok insap abis tok.’ Pia ko Yick kaban paling rapat ngau Jay. Taja Yick bangsa kayan tang ya nemu amat jaku iban. Nya meh menua sarawak kini-kini sigi jaku iban kena orang cina melayu nemu meh jaku iban. Jay masuk ke baju ya nitih ari belakang.
‘ Anang guai lok cak ka ngambi mem ku lok ‘ pia ko Jay bejalai laju nuju rumah Winry. Yick mina meda ulah kaban ya ari jauh. Yick nemu seduai udah lama bepangan  tama taun tok bisi 2 taun seduai udah bepangan. Yick nemu kaban ya amat sayau ngagai pangan ya. Suba maya mula belajar ba kolej nya Jay nadai kala bepangan ngau indu bukai tambah mega Jay ukai ‘play boy’.  Winry ngau Jay bepangan ari mula tama belajar suba. Nyema Winry praktikal ba sepital Jay selalu nganjung Winry ngagai endur ya praktikal. Tambah mega nyema Winry bisi masalah   Jay bisi ba tisi Winry. Nyema nurun belajar seduai selalu bejalai seretai tang amat Jay bisi pangan Jay enda kala ninggal ke kaban ya.
Datai ba kedai sida ya 3 duduk ba meja. Baka selama Jay mesan ke seduai ai irup ngau pemakai.
‘ Jeles mat aku meda seduai 2 taun bepangan tang nadai kala aku meda seduai belaya tau ka ngaga ulah ba belakang siko-siko. Nama rahsia seduai ulih bepangan ngelamanya? Sigi da agi kemaya kitai ka ngerami ke seduai deh?’ tundi Yick. Jay mina ketawa ninga jaku Yick. Ya nemu Yick sigi selalu betundi ngau ya. Winry mina tuchum meda ulah pangan ya.
‘ Bie…next week praktikal aku ba menua aku empu din. Kira 6 bulan aku din ila’ pia ko Jay
Winry enda memunyi majak ngayam telipun binching Jay. Tusah ga indu nyema maya bepangan abis utai dicek. Tanda sayau meh. Jay enda memunyi mina meda ulah pangan ya ngau tuchum aja.
‘ Anang irau bie nadai aku mesej kol ngagai indu bukai. Indai ngau madi ku bisi meh. Aku sigi sayau ngau bie. I promise’ pia ko Jay ngangkat ke jari baka orang ke besumpah. Winry mina tuchum megai jari Jay. Irau amai asai ati Winry ngelepas ka Jay taja 6 bulan aja asai ka 6 taun enda betemu. Pengudah ngintu diri sida pulai ke hostel. Winry nitih ka Jay ngagai hostel Jay. Lama amat enda ngayam pengerindu. Lama amat enda enda madu pengerindu. Udah ga Jay ka mupuk praktikal ba menua ya ba Kapit. Jauh amai menua nya taja agi dalam sarawak. Tambah mega minggu baru Winry bisi test ga.
‘ Bie ka diting ngau aku he he he he…..anang irau bie aku sigi enda kala mungkir danji’ pia ko Jay madah ngagai Winry. Winry semina meda pangan ya ngau mata tik sinu ngau ati tik gaga meda pangan ya ngamat ke jaku. Winry nemu selama seduai bepangan Jay nadai kala ngaga ulah taja mayuh peminat. Malam nya Winry tinduk ngau Jay. Ngelepas ke semua pengerindu dalam ati.
‘ Bie nama utai dalam tok bie? Ulih ku muka ya?’ pia ka Winry duduk sepiak Jay megai bungkusan bechurak merah.
‘ Utai beri madik ku sari nya sebedau ku mupuk kitu buka meh bie angka bisi ruti dalam nya’ pia ko Jay. Winry muka bungkusan nya. Dia Winry tepeda ka sigi bup cukup manah. Bup bechurak biru beselit ka pen merah betulis DAIRI PENGERINDU. Winry muka bup nya macha utai ka ditulis dalam bup nya.
‘ Bie peda nuan bup tok semua orang ke kala nulis nama dalam bup tok kawin magang ulih tua nulis nama tua dalam bup tok angka tua baka sida ya meh ila’ pia ko Winry. Jay mina naggun ke pala  nitih ke jaku pangan ya. Pengudah nulis nama seduai bedanji ba mua bup nya segulai sejalai enda ngira tusah ngau senang ngau seidup semati selama ya. Tang seduai ya enda nemu nama dalam bup nya orang ke udah segulai sejalai. Bup nya meda dua iku anak mensia benung nangam pengerindu begulai malam nya. Dua iku anak mensia ke setuju bedanji seidup semati.
Pengudah meli tiket bas Jay ngangkat ka beg ya. Sebedau tama dalam bas Jay merap Winry. Jay nemu 6 bulan seduai enda betemu ila.
‘ Bie mupuk aku nyema bie bisi nama-nama ila madah ngagai aku auk. bie jaga meh diri ngau manah auk.’ pia pesan Jay murus kuyu Winry.  Winry  mina meda Jay ngau mata beai. Begadai Jay ngelepas ka jari Winry.
‘ Jaga ke aku Winry ucak. Nyema bisi nama-nama madah nuan ila ok?’ pia ko jaku Jay ngagai kaban ya Yick.
‘ Anang irau kaban aku bisi nyaga ya. Nyema bisi utai nyadi ila ku madah ga’ saut Yick.
Pengudah tama dalam bas Jay merati ka mua Winry ari dalam. Indu ke disayau ke ya. Enti nyema ke jaku ngai meh Jay jauh ari Winry tang kolej udah ga ngatur endur ya praktikal semina nitih aja meh tudah ya. Datai ba kapit Jay nelipun ayak ya minta anjung ngagai endur ya diau. Taja ati sinu ninggal ka sulu ati Jay dia meh Jay ngering ke diri. Ukai lama 6 bulan nya pejam encelak abis 6 bulan nya. Pia runding tudah Jay. Datai ba endur ya diau Jay muka beg tepeda ka bup bechurak biru. Dia Jay meda nama seduai ditulis Winry. Ati Jay nangka penyinu. Mina telipun aja nyadi penghubung seduai ya.
6 bulan udah lalu Jay enda sabar ka pulai ngagai endur ya belajar. Asai ka lama ya enda bepeda begulai ngau Winry.
“ nama ga bie enda malas mesej aku. Udah 2 minggu enda mesej aku kol aku angka ya mayuh pengawa kini” pia jaku Jay kediri. Udah 2 minggu Winry nadai mesej Jay selama tok ninting jam ninting ari Winry mesej ngagai Jay tang diatu Winry nadai ga kol ya. Bisi sekali Jay kol ngagai kaban ya Yick nanya ka Winry tang lain amat ga saut Yick. Nya ngasuh Jay ngiga spare tayar ngau Yick bisi meda Winry ngau laki lain bejalai ba pasar. Tang jay enda pecaya angka bala Winry pia ga saut Jay. Yick pandak jaku ninga saut Jay. Ka ya madah mayuh agi ngai ke kumbai ngerusak hubungan urang ga.
‘ Jay nyema nuan enda pecaya ke aku ila meh nuan meda diri empu. Ukai aku ka ngerusak ke hubungan seduai tang nama utai dipeda aku nyata kaban. aku kasih ke nuan ngai ke kena tipu. Indu bajik ukai ulih pecaya amai mayuh agi orang bukai ka ngulih ka ya. Tambah mega nuan semina pelajar ukai bisi keja baka orang bukai.’ Pia jaku saut Yick madah ngagai Jay. Jay enda memunyi ninga utai ka dipadah ka kaban ya. Enda patut winry ka ngaga ulah ba belakang aku. Winry semina sayau ngagai aku siko. Pemuas jay berunding dia Jay tekinsit ati ka nelipun Winry. Ngau lengkas jari Jay naip numbur Winry.
‘ helo sapa tok?’ pia munyi saut nyawa laki ba telipun Winry. Puas Jay nelipun Winry semina nyawa laki didinga ya. Mesej Jay ga Winry tang nadai ga dibalas. Malam sigi Jay nelipun baru tang semina nyawa laki ga nyaut. Bendar tudah Jay meda numbur ka didail ya angka salah tang nya meh numbur Winry.
Pagi ari siti Jay enda berasai nyamai ati tudah. Maya praktikal pan ya enda entu ulih ngaga pengawa. Semina Winry ja dalam runding ya. Bendar tudah Jay muai ati prasangka tang enda ga ulih. Ka ya ngaga assignment ya nyau kebukai ari ga runding Jay. Dia Jay mai ati tusah duduk ba pondok luar sepital endur ya praktikal. TRIIITT  TITITIT TRIIT… munyi telipun Jay. Jay muka mesej ba telipun ya.
Jay minta ampun ngagai nuan aku enda madah ke nuan maya cuti lebuh nya aku udah betunang ngau orang bukai. Laki ke nyaut telipun aku sari nya nya meh tunang aku. Minta ampun aku ngagai nuan nyema selama tok aku belalai ari nuan. Giga nuan meh orang bukai manah agi ari aku taja aku nemu nuan sigi sayau ke aku’ pia munyi mesej terima Jay. Asai ke di pandam dada tudah Jay meda mesej baka nya. Asai ka enda pecaya ya Winry indu ke disayau ke ya nyau udah betunang ngau orang bukai. Jay enda nemu nama utai digaga mina macha mesej nya sekali agi. Jay nguji telipun ngagai Winry tang enda ga ulih. Nyentuk ke malam Jay agi nguji telipun ngagai Winry tang enda ga disaut.
Pegila abis meh tempoh Jay praktikal. Abis praktikal Jay mupuk ngagai terminal bas malam nya ga. Jay ka ninga ari mulut winry empu. Ka nemu nama sebab Winry sanggup ninggal ke ya. Datai ba hostel pengudah nyimpan barang dia Jay ngiga Winry ka ninga nama kebuah winry kempang amat ninggal ke ya.
‘ Jay…minta ampun aku ngagai nuan aku udah betunang ngau orang bukai. Giga nuan meh indu bukai manah agi ari aku’ pia jaku Winry ngau sesabak. Jay enda memunyi tang ati dalam din nangka pemedis.
‘ Winry sebedau aku ngelepas ke nuan ngau orang bukai ulih aku begulai ngau nuan. Aku ka begulai ngau nuan makai ngau nuan bejalai ngau nuan. Enda mayuh pinta aku semina sari ja. Amat tua begulai nadai lebih pinta aku’ pia saut Jay. Winry enda bejaku mina naggunke pala aja.
‘ nyema nuan setuju pegila ditu aku nganti nuan’ ko Jay nguing mupuk mai ati pedis mulai ke diri ngagai hostel. Jay tama dalam bilik ngurung diri mina beteman ka gambar seduai Winry. Dia Jay nyelit ka gambar seduai ba dalam bup bechurak biru betulis DAIRI PENGERINDU. Enda berasai neritik gegadai ai mata Jay. Taja lelaki nyema pengerindu putus tengah jalai enda berasai ai mata naya. Pemedis ati penyinu ati. Pengelama bepangan nemu nya putus ba tengah jalai. Pengerindu dikayam di tanggam selama 2 taun anchur pia aja. Jay ngering ke ati diri ngai ke ditemu bala kaban sebilik ya benung tusah ati tang kaban ya nemu. Nemu penusah ati tudah Jay. Yick datai bejaku nanya rita kati baka may praktikal awak ka ati Jay senang mimit. Taja Jay senyum ketawa tang ati ya nangka pemerinsa.
Pukul 8 Jay udah nganti Winry. Ari jauh Winry datai ngelawa Jay. Winry ngena skirt jean baju burak kasut tunjik tancang buk ba belakang.
‘ Bajik amat nuan Winry tang sayau nuan enda di empu aku’ pia runding Jay. Jay nemu setiap jam setiap masa amat berega saritu laban saritu aja ya ulih begulai ngau Winry sebedau ya ngelepas ka Winry ngau orang bukai. Saritu aja Jay ulih bepegai jari begulai baka seduai suba. Saritu aja meh seduai agi makai begulai bejalai begulai. Ninting jam Jay merati ke jam ba jari ya. Tang jam amat jeles ngau tudah ya jampat amat jam belalu. Enda berasai ari siang ngalih malam. Sebedau Jay ngelepas ka Winry dia jay bejaku
‘ Winry sebedau aku ngelepas ka nuan ngau orang lain ulih aku betemu ngau tunang nuan? Ukai aku ka belaya tang aku bisi utai ka padah ngagai ya ‘ pia ka Jay. Winry mina nitih jaku Jay aja. Dalam kandang 15 minit datai siko laki pandak agi ari Jay ngena jeans betemu ngau seduai ya. Winry pan ngelawa laki nya megai jari laki nya. Dia Jay ka bejaku ngau laki nya alu ngasuh Winry bejalai enda lama.
‘ Ungal aku ka betemu ngau nuan ukai ka ngelaya nuan enda tang aku bisi tai ka padah ngagai nuan. Semina siti aja aku ka nuan bedanji ngau aku enti ulih anang ngasuh Winry nyabak nyema ya nyabak berap nuan ungal nyema Winry mai nuan bejalai titih ke aja nama ko ya tang ungal utai ke mesti di ingat nuan kemaya birthday ya ngau maya birthday ya nuan meri hadiah bungai rose merah sigi ngau anak patung mashimaro. Maya malam birthday ya bai meh ya makai ba luar sebagai nyambut birthday ya tang nuan mesti ngaga surprise maya nya. Ingat jaku ku ungal udah tok aku sigi enda ngacau seduai agi ngau ati tuchi beresi aku ngelepas ke Winry ngagai nuan ungal. Nyema seduai bisi penusah ka apa ka madah ja ungal anang irau aku sigi datai nadai nama-nama ulih petaruh ke aku ungal mina nyawa aku aja awak ke seduai ulih begulai sejalai ila’ pia munyi jaku Jay alu betabi ngau lakinya sebedau ya mupuk mai ati beraie. Laki nya enda memunyi laban ya  ninga jaku Jay amat-amat sayau ngau Winry.
Datai ba hostel dia Jay duduk nunga langit biru. Dia ya meda bup bechurak biru alu macha nama seduai ya. Ngau ati sinu ya meda gambar seduai ya Winry suba. Semua pegrindu nya mina tinggal kenang.
‘ aram cak ngau kami main futsal. Enda cukup orang tok ulih ga nuan ngesow ka skil legi’ pia ka Yick nyapa Jay benung ngelamun kediri. Jay alu angkat nukar tancut pandak nitih ka kaban ya Yick. Padang futsal enda jauh ari hostel sida ya. Maya nya bisi ga kaban ya Dav ngau mai kerita. Taja sida betundi dalam kerita tang ati dalam din nangka pemedis. Maya sida ya mupuk dia Jay tepeda ka Winry ngau laki ke bejaku ngau ya tadi benung ngirup. Benung sida sebuat mupuk ngagai padang futsal enda mukai-mukai lori pansut alu ngelantak kerita kena sida sebuat. Jay tepelanting pansut ari kerita. Mina munyi ambulan aja di ingat ya udah nya semua utai celum magang.
Tang tali seput Jay enda panjai darah nyau tepancur pansut ari perut ya. Dia Jay meda besi tecugak ba dada ya. Maya dalam perjalanan ngagai sepital Jay mina meda mua kaban ya Yick ba sepiak ya. Begadai ya megai jari Yick. Yick mina telih ba pala ngau patah kaki aja. Dia Jay bejaku
‘ Yick…..angka nangka tok aja tua bekaban…..enda panjai seput aku cak……ulih nuan nyaga Winry ke aku?’ gegetar tudah Jay ngabis kejaku madah ngagai kaban ya Yick. Empai sempat Yick nyaut jari Jay gegadai labuh mata Jay pejam enda memunyi. Yick mina nyabak aja meda kaban ya. Dav bendar ncuba nyambung seput Jay tang Jay udah midang lesi mupuk ngagai batang mandai.
Ninga rita Jay udah nadai dia apai ngau indai ya mupuk ke sepital meda anak tuai ya udah ngejang pegi. Nyau rerauh indai Jay meda bangkai Jay. Inek Jay nyau luput enda pecaya ucu ke disayau ke ya ngejang tumu agi ari ya. Lisa madi Jay merap tubuh Jay ke tengkering. Bala kaban Jay kebukai datai meda niang. Enda nyangka Yick kaban ya baru atai ari praktikal udah nadai enda nyangka kaban ya ke tusah ati putus pengerindu udah ngejang pegi. Taja pan udah putus Winry datai meda niang. Ngau sesabak Winry merap tubuh Jay ke tengekering.
‘ enda ku nyangka nuan udah pegi ninggal ke aku. Enda ku nyangka pegrindu nuan ngagai aku cukup dalam. Bie aku ka pulai baru ngagai nuan tang nuan ga ninggal ka aku’ sada nyawa Winry. Ka bakani sida nyabak ka Jay enda meh ulih Jay pulai baru  semua pengerindu semua pegingat bekaban bai Jay magang tang semua danji enda bai Jay laban danji udah ditulis. Ditulis ba sigi bup bechurak biru. Bup dikangau bup DAIRI PENGERINDU.
Pengudah seminggu Jay ngejang pegi dia Winry pulai ke menua mai tunang ya benama Jackson. Bala Winry nemu seduai jadi enda lama agi. Datai ba rumah Winry semua utai udah sedia. Nangka pengerami orang nyambut seduai. Ni ke bambu isan bambu ipar bambu meyadi. Winry enda memunyi semina nyerah diri ngagai takdir. Winry udah milih orang bukai ngau ya begulai sejalai seidup semati tang danji tetap danji. Benung seduai besanding ba ruai dia Winry tepeda ka orang baka Jay. Peninggi pemurak penyigat amat sama sekali baka Jay. Laki nya semina meda ya ngau mata tajam. Gegadai laki nya ngangkat ke jari nunjuk ngagai  Winry. Winry pan malik kebukai.
‘ Angka orang bukai’ pia runding Winry. Kali kedua Winry meda tang orang baka Jay nadai agi dipeda.
Malam majak jauh. Orang nangka pemayuh datai meda seduai melah pinang. Nyau sampai pagi agi meh orang rami nyau capuh ja ba ruai bala bujang dara betanda bala ke tuai bebuti ngau pangan diri. Winry angkat ka kemi. Begadai Winry bejalai laban bekau ujan takut tekelincir ba tanju. Benung Winry bejalai dia ya tepeda ka siko laki ba tanju bediri meda ya.
‘ ….WINRY..NI DANJI NUAN NGAU AKU….WINRY….’ munyi orang ngagau ka Winry. Celap asai tubuh Winry ninga nyawa nya. Winry ngelala nyawa nya. Nyawa orang ke selalu ngau ya suba. Ngau sesabak Winry ngiga sada nyawa nya. Dia Winry tepeda ka Jay tuchum meda ya ngulur ke jari. Jay semampai sigat baka suba tinggi tuchum manis tepeda lesung pipi ba kuyu kiba
‘ Winry aku nemu nuan sayau ke aku aram meh  tua begulai sejalai ingat ke danji tua suba. Winry aku amat-amat sayau ke nuan’ ko Jay. Winry alu ngulur ke jari megai jari Jay. Ngau sesabak Winry merap Jay. Pagi nya nyau begau sida serumah meda bangkai Winry labuh ari tanju. Tang ke amat ya Winry ngau Jay udah begulai sejalai danji udah ga ditepati. Taja pan mati seduai tetap begulai.
PAP! Munyi utai labuh ari meja niang Jay. Dia Yick meda bup bechurak biru betulis DAIRI PENGERINDU labuh ari meja Jay. Gegadai Yick ngambi bup nya alu macha utai ke ditulis dalam bup nya. Nyau berunding tudah Jay tepeda nama Jay ngau Winry dalam nya nya. Pia utai ke ditulis dalam nya
JAY + WINRY----------------------------------------------------UDAH KAWIN
Ya ke ditemu Yick Jay ngau Winry udah midang lesi. Yick nyimpan bup nya nyadi tanda kenang ya ngau kaban ya suba bup ke betulis DAIRI PENGERINDU…………

No comments:

Post a Comment

Jerangkung Pages